anna78

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

F-möte

Av Anna L - 22 september 2009 17:40

Har suttit på en väldigt givande utbildning idag på jobbet, har lärt mig mycket som jag kommer att ha användning för i mitt arbete :D lite jobbigt bara att sitta still och lyssna hela dagen (nästan) när man inte är van med det.

Har haft en sprängande huvudvärk hela dagen som lugnade sig lite med hjälp av ipren och det är nog dags för ett piller till känns det som.


Har ätit potatisgratäng och kycklingfilé till middag så nu är jag proppmätt, ska strax iväg på föräldramöte i Miras klass sen hem och slänga mig i soffan :D

 
 
Ingen bild

irre

22 september 2009 17:57

Bra att du håller geniknölarna i gång. Synd med hv tur att ipren finns. Kram vi i Södern.

 
Vicki

Vicki

22 september 2009 20:50

Vad var det för spännande utbildning du var på?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Nettis

Nettis

22 september 2009 21:13

Jag avskyr verkligen huvudvärk :( ... Slutar fullständigt att fungera då! Resten av min familj grejar det... Men inte jag ;) !

Ja det är lite jobbigt att sitta still på möten en hel dag :) . Mitt värsta problem är att jag blir sååå trött och nästan somnar, fniss!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

23 september 2009 07:05

Renaldo satt i möten hela dagen igår också! =)

Själv for jag omkring i stan och sen klädde jag om köksstolarna.
Så idag är jag bra mör i kroppen...

Mmm... Potatisgratäng är ju sååå himla gott! =)

Hoppas att du får en fin dag!
Kramen!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

23 september 2009 09:12

Gud, vad kul! Jobba ÄR ju kul... 8-) Kul att utvecklas! Och har man varit dålig är det så himla skönt att må bättre!! Hoppas ni alla får hålla er friska nu! *håller tummarna*

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards