anna78

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Anna L - 11 september 2009 11:44

Eftersom att Magnus jobbar hemma idag så vart jag just bjuden på lunch, fyra små rätter hämtade vi från lokala kinahaket, smakade ljuvligt gott fast jag orkade inte äta så mycket med det gjorde inte Magnus något ;-) han fick lite mer.

Blev svettig av att bara äta men jag antar att det är bra att få i sig lite mat för tillfrisknandets skull.


Av Anna L - 11 september 2009 08:18

Hemma och kurerar mif idag med, sov stora delar av gårdagen så jag trodde att jag skulle få sårt att sova inatt men det var absolut inga problem, jag sov hela natten med.

Ebba är lite orolig när jag inte mår bra så hon pysslade om mig hela tiden igår, helt plötsligt när jag låg i soffan och sov så fick jag en febertermometer intryckt i munnen "man måste kolla febern" sa Ebba, hon hämtade chokladmuffins till mig "det är bra att äta" sa hon och så fick jag en vattenflaska så att jag skulle kunna ligga ner och dricka, Mira kom flera gånger hon med och frågade om jag ville ha något :D Gullungar!


Fick ett otroligt roligt mail av min chef igår, eller roligt och roligt men jag skrattade i alla fall :

Stanna hemma tills du är frisk,

Alla hälsar "NöffNöff"

Mvh,

Tommy


Har fått en fråga från Lowa om vart jag köpt min taklampa i köket, jag har skickat efter den och jag tror att jag skickade efter den från Halens, det är några år sedan men den kanske finns kvar, jag gillar den väldigt mycket :D


Nu ska jag dricka en kopp the och titta lite på nyhetsmorgon om jag inte somnar igen förstås, Magnus jobbar hemma idag så jag har lite sällskap i alla fall så då kanske det är lättare att hålla sig vaken.



 


Ovido - Quiz & Flashcards