anna78

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Anna L - 9 september 2009 18:04

Fasiken vad snoret rinner, när jag böjde mig fram nyss så droppade det på golvet - äckligt va! men det var ju en anledning att torka golvet ;-) känner mig inte så fräsch, ska nog hinna ta en dusch innan fotbollen börjar :D

Magnus ropade just att Magnus Hedman är inte med på sändningen på tv4 som han brukar :-( inget snyggt att titta på alltså, får väl titta på Hasse Backe då ;-)


Har förstått att Sverige måste vinna idag, det ska bli väldigt spännande! bara någon halvtimme kvar :D just det nu finns det ju smileys att välja Kyss hihi måste sätta mig in i alla nya funktioner på bloggplatsen, kanske finns mycket kul!

Foten i munnenCoolGuld i munSkrikandesTungan uteOskyldigTyst ville bara testa lite



Av Anna L - 9 september 2009 14:59

Idag är det dags igen! landskamp, såååååå roligt och idag så hoppas jag att Sverige kommer att vara överlägsna men de måste ju få in bollen i mål också Glad


Känner mig riktigt snuvig och hängig idag, blir alldeles svettig så fort jag rör mig, hoppas att lite vila ikväll gör att det blir bättre igen, orkar liksom inte med att bli sjuk nu.


Blir riktig halvfabrikat middag idag, vacumförpackad potatisgratäng (riktigt god) och felix små köttbullar, det duger väl som bukfylla.

Ovido - Quiz & Flashcards