anna78

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Anna L - 7 september 2009 17:52

Efter önskemål så har jag fotat lite här hemma nu på em.en liten rundvandring :D



Har satt upp nya gardiner i köket idag samma som vi hade förra vintern, gillar dem så de får hänga med en vinter till (Magnus har nog fortfarande inte märkt att jag bytt för han har inte sagt något).

 

 Svårt att fota vardagsrummet eftersom det är så stort 30 kvadrat , fick i alla fall med en liten del som vart suddig men det får duga.

Byrån full med mössor och vantar som står i inner hallen (alltså utrymmet som kommer efter hallen, trapphall kan man kanske säga)

Hallen med den nya fina plankväggen som knappt syns på detta foto.

Master bedroom ;-) här vart det också suddigt men orkar inte fota om.

 

Sovrummet sett från sängen.

Nu orkar jag inte ladda upp fler (suddiga) bilder, det tar ju en evighet på bloggagratis idag.


Av Anna L - 7 september 2009 11:34

Börjar bli hungrig men det finns inget gott att äta hemma :-( igår åt vi korvstroganoff och det finns kvar men jag hatar falukorv så det tänker jag absolut inte äta, det blir nog en billy´s pizza (inte så gott) eller en macka (inte heller så gott) i alla fall bukfylla :D


Av Anna L - 7 september 2009 10:24

Det börjar lätta i huvudet :D tack gode gud för att det finns ipren :D tror att det är en förkylning som är på g därav huvudvärken.

Mira och Ebba är rossliga och snuviga så det är väl inte konstigt om jag blir smittad av dem.


Har i alla fall städat "lilla toan" nu på morgonen och bäddat rent iJockes och Davids sängar så lite nytta har jag fått gjort.


Nu ska jag lägga mig en stund och kolla genom all reklam som kommit med posten :D

Av Anna L - 7 september 2009 08:56

Nu är barnen lämnade i skolan och jag har en sprängande huvudvärk, inte svininfluensan, inte svininfluensan! har precis tagit ipren så jag hoppas att det ska ge med sig.

Orkar inte skriva mer just nu, ska vila huvudet.

Ovido - Quiz & Flashcards