anna78

Alla inlägg under juli 2008

Av Anna L - 31 juli 2008 22:46

Hahaha vad roligt det här var, jag skrattade högt!

Av Anna L - 31 juli 2008 22:18

Idag har jag och barnen varit på stranden och badat och solat, det var helt underbart!

Jag älskar att "pressa" i solen och idag hade jag även lite sololja till hjälp. Jag har letat i flera år efter en sololja som inte luktar kokos och nu har jag äntligen hittat en på Åhlens som man dessutom sprayar på, mina barn kallar det för fusk men man måste ju hjälpa solen lite på traven ;-)


Tänk vad vädret kan ändras fort, på eftermiddagen vart det åskoväder med riktigt mycket blixt och dunder.

Jag tycker att det är ganska läskigt med åska och särskilt som idag när det dundrar och blixtrar samtidigt. 

Jag försökte ta kort på blixtarna med mobilen men jag lyckades inte så bra, jag tyckte att jag tryckte av precis när det blixtrade men det syntes ingen blixt på något kort: -( 

Av Anna L - 30 juli 2008 23:23

Jag är nog den enda kvinnan i hela Sverige som aldrig sett på Sex and the City förrän förra veckan.

Det är gamla avsnitt som går i repris kl. 23.00 varje kväll på tv 3, jag tycker att det duger att vila ögonen på .

Många av mina kompisar tror att jag skojar när ja säger att jag inte sett på SATC förrän förra veckan och av hysterin att dömma kring biofilmen SATC så verkar väldigt många gilla den serien.


Nu ska jag lägga mig och läsa Den mörka ängeln av Marie Jungstedt, det är en riktigt bra bok.

Förra veckan läste jag Sjöjungfrun av Camilla Läckberg och det var också en riktigt bra bok, fast lite seg i början.


Natti natti 

Av Anna L - 30 juli 2008 21:40

Nu har jag och Magnus precis ätit upp alla spår från min 30-års fest igår, smörgåstårtan var lika god idag!

Jag tror att jag har fått en liten 30-års kris för jag tycker att det känns så jobbigt att ha fyllt 30, det kändes så mycket bättre att säga att man är något på 20  (även om det är 29) än 30.

Jag hade en underbar födelsedag och fick mycket fina presenter bla. fina teckningar och halsband som mina barn gjort :-) och alla tre säsonger av Anna Pihl, den serien är sååååå bra (sitter och tittar på den nu samtidigt som jag bloggar lite)


Nu är det bara 2 dagar kvar på semestern, det känns tungt. Jag köpte en triss lott förra veckan i hopp om att ta hem en storvinst men icke sa nicke, tänk att vinna 50 000 i månaden i 25 år - fan vad skönt det skulle kännas.

Drömma går ju....... 


Ovido - Quiz & Flashcards