anna78

Alla inlägg under februari 2011

Av Anna L - 5 februari 2011 10:16

Härligt med lördag! solen skiner och vi är lediga, kan knappast bli bättre tror jag :-)

Det är bara Ebba och jag som är vakna, vi har rostat limpmackor till frukost (Ebba älskar det) och nu så strosar vi runt i mysklader och tittar lite på nyhetsmorgon, surfar lite och bara är helt enkelt.


När jag var till tandläkaren i veckan så fick jag med mig mellanrumsborstar hem som tandläkaren tyckte att jag skulle använda, hon visade mig hur jag skulle göra men nu när jag försöker själv här hemma så får jag bara in den mellan 4 tänder.........hon fick in den mellan alla!, jag kan ju knapast ha fått trängre mellan täderna på bara några dagar.


Jag har lite tråkigt nu........undra om jag ska hoppa lite i sängen så att Magnus vaknar ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards