anna78

Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Eurovision

Av Anna L - 16 maj 2009 22:54

Mira och jag sitter och tittar på eurovision, jösses vad mycket skit det var i år enligt min smak i alla fall, jag tror att Norge kommer att vinna, den låten fastnar direkt så nu trallar jag bara på den.

Min mage börjar göra lite uppror nu pga penicillinet, sjukt att när man får medicin för en sak så ska man bli "sjuk" på ett annat sätt/ställe - tröttsamt tycker jag, så nu har jag gnällt om det :D

Ska bli skönt att krypa ner i nybäddad och nyvädrad säng snart :D nu börjar det kännas att vi vi vaknade väldigt tidigt imorse men jag vill ju försöka hålla ut tills det är klart vem som vinner eurovision.



 
 
Nettis

Nettis

17 maj 2009 09:16

Jag bojkottar schlagerfestivalen nu. Jag tycker att det har blivit för mycket ringa, rösta, andra chansen mm mm i den svenska uttagningen :( . Det är rörigt och att Petra Mede dessutom fullständigt gjorde bort sig under melodifestivalen, gjorde ju knappast saken bättre...
Men jag läste att Norge vann. Så den låten får jag kolla på you tube sen :) .

Ha en skön söndag!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards