anna78

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Anna L - 13 september 2009 20:22

Fy fan, jag kan inte titta på det här äckliga programmet längre, nu ska en deltagare äta en varan penis - jag håller på och spy! sitter och duckar bakom skärmen för att inte se (ni kanske undrar varför jag inte ändrar kanal men Mira vill gärna se den här äckliga serien)


Av Anna L - 13 september 2009 19:48

Min blogg har fått lite nya kläder ikväll, Magnus har hjälpt mig att "fixa" lite, får se hur länge den ska se ut såhär :D


Mira och jag har suttit i flera timmar och rensat svamp under tiden har Magnus dammsugit, bakat och lagat mat så jag har haft en riktig lyxdag idag ;-)


Till lunch så bjöds det pannkakor som naturligtvis var vända i luften ;-) med vaniljglass och jordgubbssylt sen provsmakade vi brödet som Magnus hade bakat, det var med rosmarin och flingsalt på :D riktigt gott var det!


Samtal med Ebba tidigare ikväll:

Jag: Ebba det luktar väldigt mycket fis, är det du?

Ebba: Jag tror inte det

Jag: Vaddå tror, du måste ju veta om du pruttat!!!!!!???!!!

Ebba: Nu tror jag att jag vet, det kändes som luft blåste i stjärten för en stund sen, det kanske var fisen?????

Jag: Men Ebba känner du inte när du fiser?

Ebba: Ibland blåser jag luft med rumpan men jag fiser inte.

Jag: ?????????????



Av Anna L - 13 september 2009 08:19

Fick härlig fotmassage igår framför tv´n :D vi tittade på kändisdjungeln men så fort det var reklam så zappade jag direkt över till svt och kollade på Här är ditt liv, tyckte att det var ett mycket roligare program - varning! jag vet, känns som värsta pensionärs programmet men jag gillade det, naturligtvis så spelar det ju väldigt stor roll vem som är gäst, denna gången så var det Mikael Persbrandt och det var kul.


Status på förkylningen är likadan, fullt med snor, löite ont i halsen och total saknad av ork, känns som att gå ner för trappen är värsta persen men det borde väl börja vända snart.


Idag står det rensa svamp på schemat, Mira och Magnus hittade massor igår :D det är skittråkigt att rensa men det är ändå värt det när man får äta god svamp sen.

Ska nog ligga i soffan och titta på några fler avsnitt av saltön också :D


Ovido - Quiz & Flashcards