anna78

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Anna L - 1 september 2009 16:51

Närmar sig helgen med stormsteg (drömma går ju :-))


Det är riktig sommarvärme idag, svettigt har det varit för imorse var det kallt så jag hade varma kläder på mig, lite dålig planering men jag har inte tittat på något väder.

Såg till min (serienördens) stora glädje att Andra avenyn börjar nästa tisdag, alltså om en vecka :D både jag och Mira gillar den serien, tror även att det kommer att börja en massa andra serier snart också :D


Har precis varit och köpt plankor som även kallas råplan har jag lärt mig idag på brädgården ;-) jag har fått en flummig idé om att jag vill ha plankor på väggen i hallen, inte slipad panel utan ruggiga plankor som man egentligen har till husfasader :D det kommer att bli snyggt! 

Ska börja måla plankorna i garaget ikväll har jag tänkt, det är 20 st som jag har tänkt ska målas en gång innan uppsättning för att komma åt kanterna och sen en gång till när de är på plats för att dölja spilskallarna

(har rådfrågat en gubbe i färgaffären, han har jobbat där typ 100 år så han måste ju veta)



Ovido - Quiz & Flashcards