anna78

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Anna L - 12 september 2009 19:24

Sitter och kollar på fotboll, det är Barcelona som spelar, alltså Zlatan och han gjorde precis mål!!!!

Skall ta en dusch för att piggna till lite, vi ska kolla på Oldsberg på ettan klockan 20 sen är det ju kändisdjungeln klockan 21 på fyran - skulle ju vara kul att vara vaken till 10 ikväll kanske jag har ju somnat för natten ganska tidigt varje kväll den här veckan.

Tänker såhär också att om jag duschar och har rena och fräscha fötter så kanske någon (min älskade sambo) vill massera mina fötter ikväll ;-)


Av Anna L - 12 september 2009 16:44

Har de senaste tre timmarna legat i soffan och tittat på Saltön, har köpt boxen med alla avsnitt från tv-serien.

Tycker att det är lika bra fast jag sett alla avsnitt flera gånger.

 

Har hört talas om att de håller på och spelar in en ny omgång med program som jag hoppas ska komma på tv snart, har läst den sista boken så jag vet ju vad som ska hända men det är spännande ändå :D


Magnus och Mira har varit ute i skogen lika länge som jag legat i soffan, tre timmar alltså men jag pratade med dem nyss och nu är de på väg hemåt så jag håller på med maten.

Jag har lindat in kycklingfilé i bacon och lagt i en ugnsform med creme f med chili smak och till det har jag gjort klyftpotatis och sallad.


Nu kom de hem precis med massor med svamp! :D

Av Anna L - 12 september 2009 08:02

Härligt med lördag borde det vara men den här j...a förkylningen förstör liksom, skönt i alla fall att familjen också är hemma och att de är pigga :D


Kollade på kändisdjungeln igår, fy farao vad äckligt att ha skallen bland massa maskar, han var duktig vingubben (kommer inte ihåg vad han heter) jag somnade ibland så jag såg inte hela programmet men det går säkert i repris eller så får jag hålla mig vaken idag istället och titta på del 2. En sak som jag märkte i alla fall var att programledarna David och Tilde verkade bara läsa från manus, de pratade inte något spontant alls och de verkade inte tycka att det var roligt, de kanske var nervösa för att det var första avsnittet.







Ovido - Quiz & Flashcards