anna78

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Anna L - 21 september 2009 10:41

Sjukdommen är nästan borta, bara lite snor kvar men tyvärr så är biverkningarna av antibiotikan värre men det är ju bara 5 dagar kvar :D ska till doktorn idag, ska se om jag kan få en annan sort.

Ebba skulle till tandläkaren idag men det vart flyttat till fredag, jag tror att någon var sjuk hos tandläkaren så de hade fått flytta om tiderna, Ebba vart väldigt besviken för hon älskar att gå till tandläkaren (konstig unge)


Denna vecka ska jag på utbildning på jobbet, ska bli såååå kul och givande hoppas jag.


Denna vecka så ska jag till frissan, visserligen på fredag men det är ju inte så långt dit i alla fall - pålsmössan ska bort!!! yippie Glad


Denna vecka är det föräldramöte i Miras klass, ska bli kul att träffa Evy som är Miras nys fröken för jag har ingen aning om hur hon är.


Nu kommer jag inte på fler kul saker som ska hända denna vcka men.......ny vecka, nya möjligheter  (bli inte helt chockade över detta positiva inlägg nu, det är bara måndag ;-))

Ovido - Quiz & Flashcards