anna78

Alla inlägg under juni 2012

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag.Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller.......tur att vi fortfarande har en unge som vill vara med oss.

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka till jobbet.För övrigt så var det sista träningen för Mira idag, nästa är i mitten av aug.......hjälp då är sommaren snart slut :-(Hehe piggt inlägg det vårt efter lååååååång bloggtorka

Skapa flashcards