anna78

Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Lördag lalalala :D

Av Anna L - 12 september 2009 08:02

Härligt med lördag borde det vara men den här j...a förkylningen förstör liksom, skönt i alla fall att familjen också är hemma och att de är pigga :D


Kollade på kändisdjungeln igår, fy farao vad äckligt att ha skallen bland massa maskar, han var duktig vingubben (kommer inte ihåg vad han heter) jag somnade ibland så jag såg inte hela programmet men det går säkert i repris eller så får jag hålla mig vaken idag istället och titta på del 2. En sak som jag märkte i alla fall var att programledarna David och Tilde verkade bara läsa från manus, de pratade inte något spontant alls och de verkade inte tycka att det var roligt, de kanske var nervösa för att det var första avsnittet.







 
 
Yvonne

Yvonne

12 september 2009 09:17

Ja, härligt med lördag! Det är skönt med helgerna numera, för då är Renaldo hemma! Om han inte ska på läger, men det är ju inte så ofta.
Jag vill gärna ha hela familjen samlad! =)

Krya på dig vännen!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Stort och smått

Stort och smått

13 september 2009 00:22

Lördag är helt klart veckans absolut, i särklass, bästa dag!!!

http://stortosmatt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards