anna78

Direktlänk till inlägg 19 september 2009

Komma igång

Av Anna L - 19 september 2009 11:48

Har lite svårt att komma igång idag, sitter och tittar på nyhetsmorgon just nu men jag har faktiskt tagit av sängkläderna och stoppat in dem i maskinen och hängt ut täcken och bäddmadrass i vår säng så lite nytta har jag gjort i alla fall, tyckte just att jag hörde att tvättmaskinen gått färdigt, dags att slänga in allt i torken :D

Börjar redan bli hungrig på lunch, idag står det korv med bröd på menyn Skrattande

Funderar på att kolla på Dirty dancing idag, såg att den gick på tv igår men missade den, har ju varit så mycket skriverier om den filmen pga Patrick swayze´s död i veckan så jag har blivit lite sugen på att se den för 543:e gången ;-) har sett den så många gånger så jag kan nog varenda replik utantill, vart ju sååååå kär i Patrick efter att ha sett filmen första gågen när jag var 10 år Kyss sen såg jag den en gång om dagen under väldigt lång tid och slutet såg jag nog minst 5 ggr varje tillfälle, spola titta, spola titta.


"Nobody put baby in the corner"



 
 
Yvonne

Yvonne

19 september 2009 21:48

Ja, jösses, va kär man var i Patrick! Jag har nog sett Dirty dancing lika många gånger! Och gjort som du, spelat tillbaka flera gånger VARJE gång man tittade på den! Fniss.
Min favoritfilm med Patrick Swayze, förutom Dirty dancing och Ghost, är Road house! Den kollar jag mycket på periodvis. Nostalgi!

Kramis!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

20 september 2009 15:00

Min är Ghost :) !!! Jag älskar den!!! Den kollar jag på när jag behöver gråta ur mig, haha!!!

Hoppas att du mår lite bättre idag.
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

21 september 2009 06:34

ja han var dröm mannen ... jag har sett den som du hur många gånger som helst..den är bara sååå bra :) tror 99% av kvinliga befolkningen gjort det samma...

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards