anna78

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Saltön

Av Anna L - 14 september 2009 17:16

Kollar på Saltön säsong två idag Skrattande det är så bra!


Ebba är snorig och ser lite hängig ut på ögonen men jag kan inte ta febern på henne för termometern behöver nytt batteri (fast vi har ju två gamla termometrar, hade gömt det), David har varit hemma från skolan idag för han har ont i halsen och är lite hängig, hans mamma sa att han sov väldigt mycket igår (han kom till oss idag)


Mira har varit hos skolsköterska idag på hälsokontroll och hon vart godkänd :D allt var bara bra, brukar ta fram min, Ebbas och Miras journal och jämföra, kul att se.



 
 
Nettis

Nettis

14 september 2009 21:24

Åh jag älskar oxå Saltön :) ! Spelade in båda säsomgerna när dom gick på tv :) . Men jag gillar ettan bäst. Då är det sommar... och det gillar ju jag, fniss!

Oj då vad ni åker på förkylning :( . Hoppas verkligen att ni mår bättre snart.
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Mammatilda

Mammatilda

14 september 2009 21:50

Tack så mycket!! Blir jätteglad för allt tårtberöm.

http://www.mvg.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

15 september 2009 08:30

Trist med sjuka barn. Hoppas de kryar på sig.

Vi åkte med Viking Line. Åker alltid med dem. Mycket billigare än Silja.

Ha en bra dag trors alla sjukisar.

Kram!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

15 september 2009 11:15

Tittar in och hoppas att ni mår bättre, och att ni får en hyfsad dag.
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

15 september 2009 16:42

Men herregud, blir ni aldrig friska!? Era stackare... =(
Jag säger åter igen: Köp en nässköljningskanna! Super mot snoriga näsor! =)

Krya på er allihopa!
Massor av kramar!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

15 september 2009 16:43

Glömde ju säga att din sida är superfin ju! =)

Kram igen!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

15 september 2009 20:44

Så fin toppbild, Anna! :-D Så rara de är, töserna!

Krya på er!!!

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards