anna78

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Hämtmat

Av Anna L - 14 september 2009 11:38

I brist på fantasi och ork så vart det hämtmat till lunch idag (lyx) Magnus åt kebabtallrik och jag åt en pizza, tyvärr så har pizzerian skaffat en ny sorts ost som de har på pizorna och den är inte god Rynkar på näsan så nästa gång får vi prova någon av de andra 4 pizzeriorna.


Jag lá mig i sängen tidigare för att kolla lite på nyhetsmorgon och efter 10 men tvärsomnade och vaknade när det jag ville se var slut. Hade tänkt att kolla på när Bingo och Tomas Bodström var gäster och skulle prata om barnuppfostran men missade allt Gråter


Idag kom skolkorten Skrattande, sååå roligt med dem varje år tycker jag men skolkatalogen var inte med och det är väl den som Mira och Ebba väntar mest på kan jag tro.


Nu är jag i alla fall äckligt mätt och ska vila en stund.

 
 
Hannah

Hannah

14 september 2009 13:14

Du var den som gav den 1000:e kommentaren idag på min blogg sedan starten !!! Kul va ??? !!!!
Kramis kramis

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

14 september 2009 13:27

Svar: Jodå det är en pion som heter dillpion, den skall vara fasligt dyr att köpa ny har jag fått höra utav många så jag hoppas verkligen att den tar sig =)
Ha en fortsatt fin vecka!
Kraaaaam
Sanna

http://krimskramsan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards