anna78

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Hemma från jobbet

Av Anna L - 14 september 2009 08:20

Jag är hemma idag med, känner mig mindre snorig men fortfarande lika orkeslös och blir helt svettig av att bara röra mig - inte roligt alls!

Jag chattade med en sköterska från mitt jobb imorse (ibland är det bra att jobba på sjukhus) och hon tyckte inte att det var konstigt att jag fortfarande var så hängig efter så många dagar , känns skönt att höra eftersom att det går "svinis" "baconsjukan""grisen" eller vad den nu kallas, jag vet ju inte om det är det jag har men hon sa att en vecka är man dålig av bara en vanlig förkylning så nu bestämmer jag att jag har en vanlig förkylning :D


Magnus jobbar hemma idag, känns skönt att ha honom hemma när man inte är pigg det blir som en extra trygghet så att det som hände i torsdags inte händer igen - att jag glömde bort att möta Ebba efter skolan eftersom att jag somnade (en stor tagg i mammahjärtat) men hon var lika glad för det.





 
 
Mamma Blå

Mamma Blå

14 september 2009 10:56

Inte kul, hoppas du mår bättre snart

http://mammabla.bloggagratis.se

 
nelliesmamma

nelliesmamma

14 september 2009 13:39

Åååååh, vad roligt(som i komiskt) att du glömde hämta flickan på skolan!!! Det är en sån TYPISK sak som man ABSOLUT INTE FÅR MISSA men nästan alla har gjort det. MEN ändå är det så laddat... VARFÖR???
Alla kan göra fel, men DET felet får man inte göra!!! Min man har gjort det- så dagmamman ringde mej på jobbet och undrade när vi skulle hämta Nellie???? Shit!! Hur FEL det än blir så kan jag bara skratta åt det för alla gör vi misstag och ett SÅNT misstag gör man absolut inte pga slarv, bara STRESS (eller sjukdom som i ditt fall...stackare...)

http://nelliesmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards