anna78

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Anna L - 15 oktober 2008 13:57

Nu har vi avnjutit en supergod thailunch vid köksbordet ;-)

Mira och Ebba har precis kommit hem från skolan och sitter nu och äter mellis, de är alltid så hungriga när de kommer hem från skolan vid 13,30 och det kan jag förstå för de äter lumch i skolan vid 11,00 (ganska tidigt).

När Magnus och jag skulle hämta lunchen så tog vi en runda runt i byn med bilen och kollade priserna på alla 4 olika bensinstationer vi har, vi har alltid tankat på Hydro men igår fick vi ett brev där det stod att Hydro stänger inom kort så nu ska vi bestämma oss för en ny bensinstation där vi ska fixa ett tankkort och börja tanka på, OK, statoil eller shell lär det väl bli för det är de son kommer att finnas kvar där vi bor, det är en väldig djungel med olika erbjudanden på bensinrabatt och olika kortavgifter men jag tror att vi har bestämt oss.

Av Anna L - 15 oktober 2008 08:43

Vår klängros har börjat blomma igen i oktober

Av Anna L - 15 oktober 2008 08:15

Nu är även Magnus hemma och är sjuk (förkyld) han ligger fortfarande och sover och jag har precis skickat barnen till skolan.

Ebba tyckte att det var jätte konstigt att hon skulle gå till skolan när både mamma och pappa fick vara hemma.

Magnus och jag bestämde igår att vi ska beställa thaimat till lunch, Magnus tyckte tom att vi skulle ligga i sängen och äta den hmmm vi får se hur det blir med den saken ;-)

Nu är det bara att hoppas att barnen klara sig från förkylning, vi får pussa lite mindre på barnen den här veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards