anna78

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Anna L - 20 oktober 2008 19:03

Jag har varit till frissan idag så nu kliar det överallt, det blir alltid massor med småhår som irriterar.

Jag ska gå och ta en dusch så jag blir av med allt kliande, sen ska jag lägga mig i soffan under en filt och titta på livet i fagervik, en otroligt bra serie tycker jag :-) 

Av Anna L - 20 oktober 2008 17:24

Måndag igen!

Veckorna bara rinner iväg, det går så himla fort.

Jag var på Ikea i helgen och där var det fullt med julpynt och jag köpte natuligtvis lite ;-) jag köpte en ljusgardin som jag tänkte sätta i Miras fönster till advent ååååå jag längtar till advent, att få pynta lite rött.

Denna vecka ska jag på konferens torsdag och fredag, det ska bli roligt men jag tycker att det är lite jobbigt att sova borta, brukar få abstinens efter barnen :-)

Vi satt och kollade hemsidan på det stället vi ska till och det fanns så mycket härliga spa behandlingar och välja mellan men det var gaska dyrt :-(


Ovido - Quiz & Flashcards