anna78

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Anna L - 1 oktober 2008 14:20

Stackars alla de som ska gå på marknaden idag för det ösregnar.

Jag tycker tom. att det känns betungande att behöva springa 50 meter till bilen i detta regn ;-)

Ikväll at det jympa igen, jag känner inte alls för det nu (det gör jag väl aldrig ;-)) men det är så skönt efteråt, då känner man sig duktig.

Jag funderar lite på vad jag ska göra för middag idag, den ständiga frågan ;-) jag tror att det blir pasta och någon sås med kyckling och timjan, det blir i alla fall pasta.


Mira ringde till mitt jobb förut och berättade att fiolläraren skrivit en låt som var bara till Mira och hennes kompis Julia så nu ville de sitta hemma hos Julia och öva tillsammans, stackars Julias familj ;-)

Nejdå, det låter ganska fint men det blir lite jobbigt efter ett tag och lyssna på fiolspel (tycker jag).

Av Anna L - 1 oktober 2008 10:41

Idag är det marknad i Norrtälje vilket innebär att det är omöjligt att hitta parkeringar och omöjligt att ta sig fram över huvud taget, jag som hade tänkt att ta en vända på stan på lunchen, ska köpa fingervantar till Mira - det är nog bara att glömma.

Jag gillar ju i och för sig marknaden men jag ska gå imorgon för då har jag semester och då är marknaden i rimbo och den är mycket större och bättre.

Jag har tänkt att jag ska titta efter en ny plånbok (det gör jag varje år) och så ska jag handla munkar (det gör vi också varje år) sen så blir det nog ganska mycket tid vid karusellerna för Mira och Ebba vill alltid åka en massa. Eftersom Magnus hatar marknaden så är det alltid jag och tjejerna som brukar gå, ååååå vad jag längtar till imorgon!

Av Anna L - 1 oktober 2008 10:39

Nu är svärfar på plats!

Jag glömde bort att titta på Desperate housewives igår! hur kunde det hända! jag tittade på Maria Wern främmande fågel som gick på 4:an samma tid..... jag har kollat upp att Desperate går i repris på söndag em. så jag får titta då :-)

Ovido - Quiz & Flashcards