anna78

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Anna L - 7 oktober 2008 16:27

Igår var jag på kirurgen för att operera bort en liten knöl i ljumsken som jag hittade i somras.

Jag har gått och varit orolig över den där knölen och föreställt mig att jag säkert har cancer, men när jag kom till läkaren igår så undersökte han knölen, han klämde och klämde och så sa han att det är inget som behövs ta bort för det är troligen en hårsäck som svullnat upp eller så är det lymfan som är lite svullen - så jag fick åka hem igen :-)


På eftermiddagen så var jag på utvecklingssamtal med Ebba, fröken sa att hon är en glad och trevlig tjej som är väldigt duktig i skolan (då vart mamma riktigt stolt :-))


Av Anna L - 7 oktober 2008 16:23

Idag har svärfar åkt hem till Tomelilla igen.

Det har inte blivit så mycket bloggande förra veckan, dels för att vi har haft svärfar på besök och datortrassel (fortfarande) när inte de bärbara datorerna fungerar så är det inte lika lätt att bara sätta sig och blogga lite.


I lördags så såg vi en film som heter Varg med Peter Stormare, den var sådär, lite seg och alldeles för lång.


Ovido - Quiz & Flashcards