anna78

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Anna L - 11 oktober 2008 17:32

Igår så hyrde vi en film som heter utan spår den var riktigt bra och ganska läskig, jag satt med kudden framför ansiktet till och från de sista tio minutrarna ;-)

Av Anna L - 11 oktober 2008 08:23

Jag tycker att det är så besvärligt att blogga när inte den bärbara datorn fungerar, jag måste kanske pressa Magnus lite så han installerar om den i helgen, hmmmm kanske han får laga mat resten av månaden eller städa eller nå´t - då kanske det blir fart på installerandet ;-)


Den här veckan har bestått av mycket jympande, både tisdag, onsdag och torsdag var jag och jympade och det var riktigt härligt faktiskt. Det har varit två vikarierande jumpaledare som har varit såååå bra, det har varit så roligt att jag hat tagit i så jag mår illa (låter kanske inte så roligt) och har känt mig så nöjd efteråt.


Jag har varit till veterinären med Bruce för (tydligen) den årliga vaccinationen. Jag fick en påminnelse från veterinären att han skulle vaccineras i augusti, jag hade helt glömt bort det men det var ingen fara sa veterinären fö sprutan räcker mycket längre än ett år ( då kan man ju undra varför man ska ge en ny spruta efter ett år ????)


Annars har det varit en vanlig jobbarvecka med tidiga morgonar och trötta kvällar ;-) det har varit riktigt tungt ett par morgonar när bilen har varit helt igen isad när jag kommit ut, att skrapa rutorna är väl inte min favorit sysselsättning direkt.

Ovido - Quiz & Flashcards