anna78

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Anna L - 24 oktober 2008 21:06

Här är en bild på det rummet som jag bodde i på Skebo Herrgård, alla rum var superfina :-) i det rummet som min chef bodde i spökade det, han sa att det hela tiden kändes som att någon stod precis bakom honom......läskigt!

Av Anna L - 24 oktober 2008 19:32

Nu har jag kommit hem igen från konferensen med jobbet :-) det har varit jätte roligt men det är ju sååå skönt att komma hem igen.

Vi har konfererat på Skebo Herrgård  , det är väldigt roligt att umgås med jobbarkompisarna på annat sätt än på jobbet.

Vi var 19 stycken som konfererade och 17 stycken som sov kvar, på kvällen så serverades middag i herrgårdens stora salong, det var ganska underlig mat kan man säga och den föll kanske inte riktigt mig i smaken, till förrätt  fick vi salmiak marinerade rotfrukteroch till varmrätt var det hjort (typ rå) och till efterrätt var det lingonsoppa med saffran och en sorbé.

Senare under kvällen så vart det häng i baren naturligtvis där vissa intog ganska stora mängder alkohol, det vart dans till Mamma mia sivan som var den enda som fanns, jag måste säga att efter 3 timmar så var man ganska trött på voulez Vous..... men vi hade i alla fall riktigt trevligt!

Här är lite bilder från herrgården och middagen:

Ovido - Quiz & Flashcards