anna78

Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Polisen

Av Anna L - 20 januari 2009 18:06

Var precis till apoteket en sväng och när jag skulle åka därifrån så kom det flera polisbilar och ställde sig i båda körriktnngarna och spärrade av vägen, som tur var så kunde jag svänga åt andra hållet och ta mig hem men jag är ju så himla nyfiken på vad som är på gång....... så jag kastade mig över datorn när jag kom hem och kollade tidningarna (de brukar vara grymt snabba på att skriva när det hänt något) men det står inget.

 
 
Vicki

Vicki

20 januari 2009 20:07

Har du fått reda på vad det var som hade hänt?

Min älsta dotter vill också se high school musical men den hade redan slutat på bio så vi fick se LasseMajas dektetivbyrå i stället. Så ska vi hyra den andra filmen när den kommer ut.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

21 januari 2009 08:11

Haha! Ja, visst blir man nyfiken när sånt händer! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

21 januari 2009 16:25

Yvonne, ja! jag är så sjukt nyfiken när jag märker att något är på gång ;-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

21 januari 2009 16:26

Vicki, nej tyvärr så fick jag aldrig reda på vad som hänt.
LasseMaja vill mina barn också se men de har nog inte upptäckt att den går på bio än ;-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

22 januari 2009 15:26

Jag skulle ha åkt ett varv till för att se vad som stod på. :)

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

22 januari 2009 17:33

Truddelutt, tänkte faktiskt åka ett varv till men jag var rädd att jag skulle fastna i bilköerna som vart där de blockerade vägen - annars hade jag absolut kört en liten vända ;-)

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards