anna78

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Anna L - 7 januari 2009 21:52

Sitter och tittar på grammisgalan, just nu så sjuger EMD och de är såååå bra.

Skulle aldrig titta på detta om inte Adam och Gry vore programledare, de är verkligen super duper bra!

Jag tycker lite synd om Amanda Jensen, hon har varit nominerad i så många kategorier och inte vunnit någon :-(

Nu vann EMD bästa låten!!!!!! yippie

En sak tycker jag var mycket märklig....jag trodde att Takida skulle äga galan (som Saem gjorde förra året) , curly sue måste väl ändå vara den mest spelade låten 2008.

Av Anna L - 7 januari 2009 18:31

Idag har jag plågat min familj med äcklig mat IGEN! jag gjorde makaroner och köttbullar till middag idag och det var inte så uppskattat det heller :-( Magnus frågade familjen "är det någon som tycker att det här är gott???" det var väl bara Ebba och jag som tyckte det.........ska nog sluta laga mat.

Makaroner och köttbullar är väl inte min favorit heller men det gå fort och det är helt ok tycker jag och eftersom jag skulle till Jade idag så kände jag mig lite stressad, därför blev det den maten.


Av Anna L - 7 januari 2009 18:23

jaha, nu är det vanlig vardag igen och låååångt till nästa gång som det kommer röda = lediga dagar.

Jag kommer precis hem från Jade min hudteraput (alltså inte bara min men ändå min ;-)) hon har plockat mina ögonbryn och så skulle hon färga mina ögonfransar men jag var lite röd och irriterad i ena ögat så vi hoppade över det, ska färga på onsdag nästa vecka istället :-)

När hon höll på och plockade så sa jag att det gjorde så ont idag och det brukar det inte göra, då sa hon att det kan ha att göra med menscykeln att det gör ont (tydligen gör det mer ont vissa tider i månaden) men jag tar ju p-spruta så det kan det inte vara sa jag, då sa Jade att hon också slipper menscykeln just nu för att hon är gravid........jag vände mig om och tittade och hon hade ju värsta magen (skall föda i maj) som jag inte sett när jag kom in - så typiskt mig att inte alls vara uppmärksam på att folk har förändrats.

Ovido - Quiz & Flashcards