anna78

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Anna L - 11 januari 2009 12:06

Mira och Magnus åkte iväg imorse och skulle byta ett spel till Miras PS2 som inte fungerade.

 Nyss ringde Mira och sa "hej mamma får pappa köpa en förstärkare" smart drag att skicka Mira att ringa ;-)

Jag sa naturligtvis ja, de var ju redan i affären.

Så idag kommer jag att få hem en överlycklig sambo med en ny reciver och biohögtalare (antar jag) han har varit lite bekymrad över att Blu-ray spelaren inte riktigt har fått visa sitt rätta jag eftersom det har saknats en reciver.

Jag har en idé om att att gör om lite i Ebbas rum och köpa en ny hylla och en lådhurts och det känns som att det inte kommer att bli några problem när jag lägger fram det idag ;-) de inköpen som jag vill gör kostar bara 1000 kr ungefär och Magnus brukar oftast tycka att sånna inköp är onödiga men nu kan han inte säga nå´t hihihihi.

Ovido - Quiz & Flashcards