anna78

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Anna L - 15 augusti 2008 16:38

Oj oj oj vilken galen kvinna! det här klippet har cirkulerat på mailen under många år.

Av Anna L - 15 augusti 2008 16:06

Jag läste ett riktigt bra blogginlägg av Glada Katarina som handlade om stora bröst och de problem de för med sig.

Jag tyckte att det var väldigt roligt att läsa för jag har precis samma bekymmer som Katarina, jag spiller alltid på "hyllan" när vi äter mat.

Jag undviker tex att ha vita tröjor de dagar vi ska äta köttfärssås osv.....

Magnus brukar titta på mig och nicka lite, då vet jag att det ligger lite matsäck på hyllan ;-) jag har funderat på att skaffa haklapp till mig för att slippa förstöra så många tröjor.


Jag har många kompisar som har förstorat brösten för hutlöst mycket (lånade) pengar, och efter ett tag så är det trötta på sina bröst, och sitter där med sina lån och ont i ryggen.

Jag har istället funderat på att förminska mina bröst, gud så skönt det skulle vara!


Av Anna L - 15 augusti 2008 15:56

Vi hittade inte en enda svamp i skogen, jag tror inte ens att vi såg en flugsvamp.

Fast det har regnat så mycket de senaste veckorna så kändes det torrt i skogen, grymt konstigt! Vi såg väldigt mycket lingon så vi får kanske rikta in oss på det istället.

När vi kom hem åkte jag till ICA och köpte lite kantareller istället så att vi kan få varsin svamp macka ikväll  i alla fall :-)


Av Anna L - 15 augusti 2008 08:10

Vi fick så god mat igår, det var grillad fläskfile, potatisgratäng eller klyftpotatis och äppelpaj till äfterrätt.

Mamma har en hund och fem katter och min bror hade med sig deras två hundar så det var drag ;-) Barnen tyckte att det var jätte kul, mammas hund ären liten valp som gillar och leka (precis som barnen)


Det känns riktigt härligt att vara ledig idag!!! vi pratade igår om att vi ska gå ut i skogen idag och leta efter svamp, och/eller så ska vi åka någonstans och handla nya slangar och ytterdäck till våra cyklar för både Magnus och jag har punka.

Just nu ligger jag i soffan och tittar lite på OS och det tänker jag göra ett tag till :-)

Ovido - Quiz & Flashcards