anna78

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Anna L - 17 augusti 2008 18:09

Jag fick ett sms av min mamma nyss, hon har åkt till skåne den här helgen för att Sune en av hennes 5 maine coon katt skall ställas ut.

Jag tycker att det är lite hysteriskt att åka drygt 60 mil för att ställa ut en katt ;-)

I meddelandet som mamma just skickade så stod det att Sune vart best in show! så då var det väl mödan värt att åka så långt kan jag tro.

Här är Sune!

Av Anna L - 17 augusti 2008 11:32

Igår kväll såg vi en film som heter 10,000 BC och den var inte så bra, ganska långtråkig men bättre än de skiten som var på tv. Det är väldigt sällan som det är bra på tv under sommarhalvåret, men snart är det höst och då brukar det börja massa bra serier (om man ska se något positivt med att hösten närmar sig)


Alltså söndag igen, städningen är redan klar :-) 

Jag känner mig inte riktigt pigg idag heller lite snorig, ont i magen, slö och jag blir svettig så fort jag rör mig :-(

Så nu blir det nog mest att slappa och titta lite på OS, det är väl kval för Kallur, Holm och Törnblad idag tror jag.


Jag tror att det hör vädret gör att man känner sig ännu slöare idag, regn, regn, regn, regn, blåst, blåst och det är bara 14 grader ute.....Soffan och filten är det som gäller idag!

Ovido - Quiz & Flashcards