anna78

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Stora bröst

Av Anna L - 15 augusti 2008 16:06

Jag läste ett riktigt bra blogginlägg av Glada Katarina som handlade om stora bröst och de problem de för med sig.

Jag tyckte att det var väldigt roligt att läsa för jag har precis samma bekymmer som Katarina, jag spiller alltid på "hyllan" när vi äter mat.

Jag undviker tex att ha vita tröjor de dagar vi ska äta köttfärssås osv.....

Magnus brukar titta på mig och nicka lite, då vet jag att det ligger lite matsäck på hyllan ;-) jag har funderat på att skaffa haklapp till mig för att slippa förstöra så många tröjor.


Jag har många kompisar som har förstorat brösten för hutlöst mycket (lånade) pengar, och efter ett tag så är det trötta på sina bröst, och sitter där med sina lån och ont i ryggen.

Jag har istället funderat på att förminska mina bröst, gud så skönt det skulle vara!


 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

18 augusti 2008 11:46

Tack för de vänliga orden, Anna! Jag är innte på samma tanke som du: förminskning!

Fin blogg du har! :-) Underbar katt, den där Sune! Maine Coon är en fin ras! Och du har samma bakgrund som jag skall ha igen! Saknar den. :-)

Lägger dig till min länksida, om det är OK.

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

18 augusti 2008 19:59

Oj, blev visst lite motsägelsefullt där! "Innte". Ett ord för Freud! ;-) Men jag ÄR verkligen INNE på samma tanke! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards