anna78

Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Anna L - 21 augusti 2008 17:33

Jag har precis läst ut Marie Jungstedts nyaste bok Den Mörka Ängeln, den var ganska bra men inte riktigt lika bra som de andra böcker som hon skrivit.

Just nu så vet jag inte vad jag ska börja med för ny bok?????

Jag tycker att det är ganska skönt att läsa lite på kvällarna och i väntan på att jag hittar en ny bok så blir det skvallertidningar :-) och det är inte så dåligt det heller ;-)

Jag funderar på att läsa om På liv och död (historien om Micke Dubois) av Gitte Nilsson & Niklas Bodell, det var en bok som berörde mig väldigt, jag grät flera gånger när jag läste den.

Ja, den ska jag nog börja läsa ikväll.

Av Anna L - 21 augusti 2008 09:01

Trött, trött, trött, regn, regn, regn - känns som det kommer att bli en lång höst :-(

Ovido - Quiz & Flashcards