anna78

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Anna L - 15 juni 2009 20:56

Det har nog regnat hela dagen idag med!, nu får det liksom vara nog.

Ebba har varit och klippt sig idag, hon klippte av en rejäl bit, liten bit under öronen, en kort uppklipt page och så fick hon naturligtvis lite röda (knallröda) slingor som är urtvättbara såklart ;-) behöver jag skriva att hon vart jätte jätte fin :D (det tycker väl alltid vi mammor) Hon sover så jag kan inte knäppa kort på nya frillan just nu i alla fall.

Mira ska klippa sig på måndag och jag på torsdag eller fredag (Magnus klippte jag förra helgen) sen är hela familjen ny frissade.

Knäppte just på tv3 och fick se att det är sista avsnittet av Cityakuten, shit vad länge den serien har "gått" på tv, jag har inte följt den så noga den senaste tiden (åren) men är det sista avsnittet så måste jag nog titta. neeeeej jag är ingen tv-nörd ;-)



Av Anna L - 15 juni 2009 06:01

Jag skulle göra vad som helst för att få stanna kvar i sängen idag, vill inte jobba, vill inte gå ut i regnet, vill bara ligga i min varma säng :D

Jag vart väckt 111 gånger i natt, Ebba hostade och Jocke och David var uppe ända till 04.00 och de var inte så tysta men jag orkade inte gå ner för trappen och säga till dem.

Sitter i soffan med armarna i luften (en i taget så jag kan skriva) och försöker att få deodoranten att torka innan jag klär på mig.

Magnus jobbar bara 4 dagar innan han får semester, ja har 14 arbetsdagar kvar så det är väl bara att sätta fart så är det snart bara 13 kvar ;-)

Men vad fan ska jag ha på mig idag???? det är ju askallt ute aaaaaaahhhhhh vad jobbigt det blev.


Ovido - Quiz & Flashcards