anna78

Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Frissan och regn

Av Anna L - 15 juni 2009 20:56

Det har nog regnat hela dagen idag med!, nu får det liksom vara nog.

Ebba har varit och klippt sig idag, hon klippte av en rejäl bit, liten bit under öronen, en kort uppklipt page och så fick hon naturligtvis lite röda (knallröda) slingor som är urtvättbara såklart ;-) behöver jag skriva att hon vart jätte jätte fin :D (det tycker väl alltid vi mammor) Hon sover så jag kan inte knäppa kort på nya frillan just nu i alla fall.

Mira ska klippa sig på måndag och jag på torsdag eller fredag (Magnus klippte jag förra helgen) sen är hela familjen ny frissade.

Knäppte just på tv3 och fick se att det är sista avsnittet av Cityakuten, shit vad länge den serien har "gått" på tv, jag har inte följt den så noga den senaste tiden (åren) men är det sista avsnittet så måste jag nog titta. neeeeej jag är ingen tv-nörd ;-)



 
 
Nettis

Nettis

15 juni 2009 21:21

Tack, fniss! Hon var ju den som låg närmast när jag satte det nya objektivet på kameran ;) ! Fast ingen av dom små gillar att bli fotade, hihi!

Åh nyfriserade... det skulle jag verkligen behöva, jag med...
Ja bilder på er när ni är nyklippta vill vi ju se!!!

Ha en trevlig kväll :) !
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

15 juni 2009 22:33

Röda slingor, så coolt! :-) Du, TV-nörd??? Aldrig! ;-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

16 juni 2009 19:02

Ja, va kul! Bilder på nya frillan vill vi gärna se! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards