anna78

Alla inlägg den 26 juni 2009

Tv

Av Anna L - 26 juni 2009 22:03

Fotbollen gick ju åt fanders men det var ohyggligt spännande, när Sverige sköt den sista straffen så gick jag på toa, klarase inte av spänningen ;-)

Nu ska jag titta på det extrainsatta programmet om Michael Jackson han har ju gjort så många bra låtar, jag har aldrig varit något fan men har alltid haft med någon M J låt på mina "blandband" som jag spelade in när jag var liten.


Av Anna L - 26 juni 2009 19:38

Vad roligt det är med U21 fotboll, Marcus Berg gjorde just sitt andra mål, 3-3 så nu är det alltså bara ett mål till som behövs så vinner Sverige.


Av Anna L - 26 juni 2009 17:43

Rubriken sammanfattar dagen ganska bra!

Har varit härligt att vara ledig idag, så fint väder och jag solar och solar men mina ben blir inte bruna, jag fattar inte vad det är för fel, har nog inget annat val än all kladda in benen med kokosolja (jag vet att man inte ska göra så men.....) det värsta är bara att man kan ju inte gå in i huset när man sprayat på sig oljan för då kommer det att lukta  sololja i flera dagar.

Måsta åka till ICA snart, toapappret är slut oh det blir så besvärligt när man bajsar och inte har något papper hemma ;-)

Nu är det fotboll, ska bli spännande! får åka till ICA i pausen.

Ovido - Quiz & Flashcards