anna78

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Anna L - 17 juni 2009 21:20

Imorgon är den sista arbetsdagen på denna underbara korta arbetsvecka ;-) det är så härligt att med en extra dag ledigt!

Ska nog gå och sussa snart så att jag är pigg när jag ska vara ledig ;-) Ebba var helt slut ikväll för hon har varit ute på cykelutflyk med fritids, de har nog cyklat en mil och så har de varit ute hela dagen och pysslat med olika aktiviteter, de hade ju i alla fall tur med vädret för idag har solen lyst hela dagen :D

Hmmmm, skulle ju gå och lägga mig hade jag tänkt men Magnus ligger i sovrummet och tittar på fotboll, kan ju vara sövande iofs men hade hellre velat ha mörkt och tyst.


Av Anna L - 17 juni 2009 20:36

Vår diskmaskin har krånglat lite de senaste dagarna, den undre armen har inte snurrat så bara det i övre korgen har blivit rent, visst är det ett lyxproblem men är man van med diskmaskin så är det otroligt jobbigt när den inte fungerar.

Idag åkte jag till Hemma butiken där den är köpt och fick lite råd om vad jag kunde göra och så fick jag ett avkalkningsmedel som jag har kört i maskinen men inget hjälpte, nu har jag suttit och googlat i någon timme och så hittade jag en sak som jag inte provat.........nu har jag testat och nu snurrar armen igen!!!!! jag vågar inte riktigt hoppas på att den fungerar igen utan jag vill testa den några gånger till först - skam den som ger sig ;-) (visst är det så man säger?)det vore ju underbart att slippa köpa en ny diskmaskin, de är ju inte billiga direkt.

Ovido - Quiz & Flashcards