anna78

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Anna L - 11 maj 2009 21:21

Jag har haft ont i huvudet till och från och mer eller mindre hela dagen igen och nu börjar det tillta igen så jag ska nog krypa ner i sängen nu och försöka sova bort huvudvärken.

Känns ibland som att det är bihålorna som gör ont för att det går ner i kinderna och runt ögonen men jag är inte förkyld så det kanske bara är vanlig huvudvärk - jobbigt är det i alla fall, har nog redan överskridit den rekommenderade dosen av ipren idag.


Måste komma ihåg att fånga upp Ebbas morgonkiss imorgon också, jag får nog ställa röret på mitt sängbord så att det är det första jag ser när jag vaknar

Av Anna L - 11 maj 2009 20:00

De ringde från boxer idag och berättade att de skickat min tv idag!!! :D så då borde den komma på onsdag - hoppas, hoppas

Av Anna L - 11 maj 2009 19:41

Har varit till doktorn med Ebba nu för att kolla om hon har urinvägsinflammation.....läkarbesöket tog 1 h och 45 min!!!!! och det slutade i alla fall med att vi fick ett rör med oss hem för att kunna lämna morgonurin imorgon istället, dagens kiss var alldeles för nytt sa han.

Det tog en stund för Ebba att klämma ur sig lite kiss men när det väl kom så gick vi till sköterskan och sa att vi ställt provet där hon visat oss och så skulle jag lägga till en klatchig kommentar "den som väntar på något gott" och då fick jag värsta blicken av Ebba och sen började hon fnissa lite, jag fattade ingenting.......när vi satt oss i väntrummet igen så sa Ebba "mamma är det verkligen sant att doktorn tycker att kiss är gott"...........herregud! hon trodde att min klatchiga kommentar betydde att  doktorn tycker att kiss är gott och skulle dricka det ;-) och det värsta var att en kille i väntrummet hörde Ebbas och min konversation (han såg ut som att han skulle börja asgarva hela tiden)


Ovido - Quiz & Flashcards