anna78

Alla inlägg den 6 maj 2009

Tv

Av Anna L - 6 maj 2009 20:39

Igår när jag var mitt i den stora munnen på museet så ringde min mobil, det var från Boxer, det är ju de som ska leverera tv´n som jag vann på Mix Megapol  för ett tag sedan, de ville meddela att tv´n kommer att levereras med DHL (tror jag att de hette) under nästa vecka :D


Av Anna L - 6 maj 2009 17:03

Här regnar det, eller det vräker ner och åskar och blixtrar, eftersom att jag är lite rädd för åskan så ropade jag till Ebba nyss "hör du åskan?" (för att kolla om hon var rädd) hon svarade "mmmm vad mysigt" så jag har i alla fall inte fört över rädslan på henne.

Magnus och Mira är påväg hem från Stockholm, de har varit och köpt en GPS (tror jag att det heter) och de har ätit middag på Donken, Ebba och jag åkte förbi Sibylla när vi åkte från fritids - alla har fått god mat och ingen disk att ta hand om :D

Ovido - Quiz & Flashcards