anna78

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Anna L - 31 maj 2009 09:04

Just det, idag är det ju morsdag! Mira kom upp och sa grattis för en stund sedan, Ebba gav mig ett grytunderlägg redan i måndags för hon kunde inte hålla sig till söndag :D


Av Anna L - 31 maj 2009 08:24

Hur fan kan mina fönster vara så skitiga IGEN! fast det är klart, all pollen och regn som har varit den senaste veckan så kanske det inte är så konstigt och jag tänker strunta i det idag, putsa fönstrena alltså! för det ska komma regn på tisdag och det är fortfarande fullt med pollen i luften.


Av Anna L - 31 maj 2009 07:49

Åhhh vilket härligt väder det är REDAN!

Jag håller på (eller ska börja snart) att städa av övervåningen så att jag kan gå ut och njuta av solen sen, jag vill ju få lie färg för just nu ser jag ut som en riktig blekfis ;-)

Det är bara Ebba och jag som är vakna, Ebba kom och väckte mig för ca 30 min sedan, hon kom in till oss och sa "mamma min kudde är full med choklad eller bajs" haha jag svarade att det är choklad för hon somnade utan att tvätta ansiktet efter gårdagens intag av lördagsgodis ;-)........varför trodde hon att det kunde vara bajs på kudden haha måste nog fråga henne om detta.


Det här duger inte, måste sätta fart om jag ska kunna gå ut och njuta av solen sen :D

Ovido - Quiz & Flashcards