anna78

Direktlänk till inlägg 20 juli 2009

Mokajäng

Av Anna L - 20 juli 2009 20:54

Jaha, nu har vi alltså någon slags mokajäng i taket, en projektorduk som kommer ner från taket när man trycker på en knapp, den är stor, tror att den är något med 100 tum, ganska onödig grej tycker jag men Magnus tycker tydligen att det är väldigt viktigt att ha en sån ;-)....... jaja, den är väl lite cool då ;-) den är i alla fall bättre än den förra som satt på väggen jämt.

Just nu tittar jag på allsång och trallar med :D

 
 
Nettis

Nettis

21 juli 2009 10:29

Hahaha, japp en typisk grabb-grej ;) !
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

21 juli 2009 11:44

Syster och svåger med poolvilla har. De har min själ allt. Har fått titta EN gågn, Melodifestivalen. Hur tjusigt som helst. Mestadels kan man inte kolla film där, för svågern har somnat i soffan. Hej å hå.

Är SÄKER på att ni har större nytta av er. :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

21 juli 2009 13:32

Jag skulle egentligen haft semester denna veckan men så fattades det folk så jag sa att jag kunde gå in och jobba. Jag har varit ledig 4½ vecka och så ska jag ha 3 veckor till. Så det är bara denna veckan jag jobbar. Passa mig bättre att börja jobba lite senare i agusti eftersom vi ska åka till Italien.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

22 juli 2009 08:19

Ja, jösses. Jag förstår inte vad dom där prylarna ska vara bra för.. Fniss.
Men jag säger som syrran: En typisk grabb-grej!

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards