anna78

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Anna L - 17 juli 2009 17:10

Hittade en så fin ljusstake på Indiska när vi var på en av våra shoppingrundor innan semestern, den har fått plats i köksfönstret :D

 

Av Anna L - 17 juli 2009 17:06

Här kommer lite bilder på hur det blev med det nya golvet i köket :D det är svårt att fota så att golvet ska synas bra men såhär blev det:


 

Av Anna L - 17 juli 2009 13:41

Kom just på att jag spelade in allsång på Skansen i tisdags eftersom vi var på bio då och jag har glömt att titta på det - måste jag göra omgående! hmmm, eller i alla fall idag :D

Njuta lite av vädret först och vara duktig och köra till tippen.

Av Anna L - 17 juli 2009 13:32

Njuter at det fina vädret med lider av att det är så mycket bromsar, vart jag än går på tomten så kommer de små äckliga bromsarna eller små och små, vissa är riktigt stora och det gör ju så ont när de biter!

Mira och Ebba är inte alls sugna på att vara ute idag, de sitter inne och bygger lego och tittar på film och de bråkar inte med varandra! skönt :D de senaste dagarna så har de munhuggits hela tiden tycker jag.

funderar på att ta en tripp till soptippen och bli av med lite kartonger, tidningar och gamla kläder, just nu står allt bara och tar plats i garaget och det ser inte snyggt ut och då får jag ju samtidigt paus från alla bromsar :D


Ovido - Quiz & Flashcards