anna78

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Anna L - 30 juli 2009 19:11

På em. idag så åkte Magnus och jag till Stockholm (igen) och köpte nya köksstolar.

Min mormor var här och passade Mira och Ebba :D

Vi vart väldigt nöjda, tycker att de är både snygga och sköna att sitta på - vi har just avnjutit kinamat (hämtmat) på de nya stolarna :D

Av Anna L - 30 juli 2009 19:06

Idag fyller min blogg 1 år, alltså ett år sedan jag började blogga.

Det är ganska kul att gå tillb. och titta vad som hänt under det året :D


Grattis till bloggen då :D

Av Anna L - 30 juli 2009 18:59

Idag har vi varit på Skansen, en jättemysig dag!

VARNING! Mamma, på näst sista bilden är det en orm (min mamma är livrädd för orma, även de på bild)

Kolla in vilken söt apunge det fanns :D

Här är Mira och Ebba påväg in i regnskogen.

En gigantisk krokodil!

Lite fiskar.

Mira lyckades fota en björn som badade.

Jag klappade nästan en orm men jag vågade inte.

Naturligtvis så gick vi till sollidenscenen där de spelar in allsång på Skansen.

Ovido - Quiz & Flashcards