anna78

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Anna L - 8 juli 2009 20:52

Min underbara syster var i Stockholm igår och handlade med en kompis, kolla vad hon köpte till mig!!!!!!

 

Brödskrinet från Lagerhaus som jag velat ha så länge men inte kommit iväg och köpt, Tack! snälla Amanda :D

Av Anna L - 8 juli 2009 20:41

Min lilla snutta hade för en liten stund sedan 40,2 i feber, nu ligger hon med isbitar inlindade i en handduk på pannan för att få lite svalka.

Hon är i alla fall nöjd med sin födelsedag säger hon, lilla vän..... såååååå orättvist att behöva vara sjuk på sin födelsedag.

Mira fick kläder av mormor, morfar och moster som hon tyckte väldigt mycket om, när de åkt hem så sa hon "mamma, det är precis såna här kläder jag gillar"

Nu är febern nere på 39,8 inte låg men i alla fall lägre än förut :D hon får alvedon var 4:e timme - vi gör allt vi kan, hoppas att det hjälper!

Av Anna L - 8 juli 2009 16:40

Eftersom att Mira har haft hög feber i 3 dagar, mellan 39-40 grader så åkte vi till VC imorse och tog prover för att se vad febern kom ifrån, det visade sig att hon har urinvägsinfektion som gått upp i ena njuren :-( så födelsedagen började inte så bra.

Hon har fått penicillin som hon började med imorse, febern ligger fortfarande runt 39 men vi har firat ändå under dagen.

Miras farmor och Kenth har varit här och Mira fick pengar och de hade även med sig paket från faster (som är på semester) farfar och Irene lämnade paket när de var här uppe som Mira har gått och klämt på ;-)

Snart kommer mormor, morfar, moster och gammelmormor för att gratta Mira.

Det är konstigt med barn att de är uppe och med även fast de har så hög feber, jag skulle nog ligga deckad om jag hade 39.


Grattis min lilla älsklings Mira på 10-års dagen!

 

Detta ska vi snart smaska på !

Ovido - Quiz & Flashcards