anna78

Direktlänk till inlägg 11 juli 2009

Lördag

Av Anna L - 11 juli 2009 08:29

Solen skiner och mina små sjuklingar ligger och sover, Mira har pratat så mycket i sömnen så jag kunde inte sova inatt, hon hade långa utlägg om massor med saker. I vanliga fall när Mira sover i sitt rum så hör jag inte vad hon säger på nätterna, hör bara att hon pratar för fullt men inatt så svarade jag varenda gång hon sa någonting och då vaknade hon till och blängde surt på mig.

Golvet i lilla hallen la Magnus igår och det vart riktigt snyggt, valnötsgolv vart det och det är väldigt mörkt men också väldigt snyggt!

Idag ska det bli golvläggning i köket, kommer också att bli fint :D


 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

11 juli 2009 12:41

Hmmmm, är fler än Mira dåliga nu? Arma stackare! :-(

Men kul med golven! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Stort och smått

Stort och smått

11 juli 2009 16:44

Valnöt är snyggt!

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Anna

Anna

13 juli 2009 08:20

Det är alltid jobbigt när barnen är sjuka...=S

Hoppas dina små godingar piggar på sig snart!

http://annabellan.blogspot.com

 
susanne

susanne

13 juli 2009 08:24

hej hoppas ni snart blir friska--
Och nu är det dags för bilder ;) villse ditt hem dina nya golv osv :)
krya påer kramar!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

13 juli 2009 13:31

Är begge dina barn sjuka?? Har urinvägsinfektionen gått över?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Ingen bild

irre

13 juli 2009 18:13

Bild på golven vore kul.
Vi hoppas att Mira och Ebba har kryat på sig
kramar från oss i Södern.

 
Yvonne

Yvonne

13 juli 2009 18:26

Oj, då... Det var ju inte alls kul... Hoppas att hon snart mår bra igen...

Va kul med nytt golv! Här rivs just nu köket ner, för att bli nytt. Det är spännande men fruktansvärt rörigt! =)

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

13 juli 2009 20:30

Åååh vilka jobbiga dagar ni har haft :( ! Jätte jobbigt när barnen har så hög feber :( .
Lite positivt i eländet är ju att febern lyckas gå ner emellanåt. Det brukar ju vara ett gott tecken.

Vet du än vad det är för fel med Ebba? Förkylning kanske? Hoppas verkligen att dom mår bättre snart!

Jag tänkte att eftersom du är så i städtagen, så kanske du kan komma hit och rensa upp lite med... hihi ;) !!!
Här ser ut som fan, rent ut sagt!!! Renoveringar gör ju att hela jäkla lägenheten blir upp och ner!!! Och jag har tyvärr inte ork att göra så mycket åt gången. Men en vacker dag ska jag nog bli klar ;) !

Kramis!
Ps. Det har varit sååå tråkigt att inte kunna läsa din och dom andras bloggar under dom här dagarna :( . Men nu har jag läst ifatt din i alla fall, och ska börja med nästa ;) !

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

14 juli 2009 19:53

Hoppas dina barn mår bättre nu än vad de gjorde i helgen. På sommaren ska man ju vara frisk så man orkar leka och ha en härligt sommarlov.

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lowa

14 juli 2009 23:34

japp, bilder vill vi nu se på den finfina renoveringen ! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards