anna78

Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Söndag 3

Av Anna L - 5 juli 2009 20:33

Sitter och virkar som en gammal kärring ;-) jag älskar att virka jag tycker att det är avslappnande att virka när jag tittar på tv.

Jag virkar gardinkappor, tycker att det är roligast, vill inte ha dem i fönstret utan jag lägger dem bara på hög, har några stycken nu så är det någon som vill ha en virkad gardinkappa så är det bara att säga till hahaha, kanske borde starta affär ;-) Annas virkbod, Annas virkaffär eller varför inte Annas hantverk - gud så husligt det låter ;-)

Har suttit vid tv´n flera timmat och kollat (och virkat) på Wimbledon finalen, den var ganska spännande, det var väl kul att Federer vann för nu är han tydligen historisk efter att ha vunnit sin 15:e grand slam-titel.

Usch vad seg jag blir av det här vädret, kanske måste dansa soldansen ikväll ;-)


Har rensat mobilen på bilder, här kommer några:

Ebba var med mig på jobbet i torsdags en stund, visst ser hon ut att ha roligt ;-)

 

Jag älskar funkior, den här rabatten finns utanför huvudentren på mitt jobb, tror ni att någon skulle märka om jag grävde upp några plantor ;-)

Bruce Springsteen på stadion i juni, ser ni honom?? den lilla pricken på scenen?? det såg faktiskt mycket bättre ut i verkligheten men mobilen har ingen zoom så det går inte att se mycket.

Har gjort lite manikyr :D

 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

5 juli 2009 21:28

Har också älskat att virka! :-D Och brodera! Det var ju visserligen 1000 år sedan nu, men...

Annas Virk & Snirk? Och glöm inte alla spin-off: böcker, TV... Virka med Anna, Virkning for dummies, Nu virkar vi TV:n, Nu virkar vi snuten, Nu virkar vi igen...

Har du aldrig funderat på craftivism, virka något och pryda en lyckstolpe på sta'n? Man blir hellycklig när man ser något sådant! Jag menar allvar!

Och ja: jag säger inte nej till en gardinkappa. :-)

Snygga naglar och funkior för övrigt! Ebba och Bruce är ju självklart alltid fantastiska, oberoende på avstånd och mängden uttråkning. ;-)

Oj, vad jag blev pratsam. Smyger mig ut nu...

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

5 juli 2009 22:18

Haha! Ja, hon ser verkligen ut att ha roligt! =)

Nä, det var i princip ljummet i vattnet! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

6 juli 2009 00:17

Hahaha, ja Ebba ser verkligen ut att ha JÄÄÄTTEEE kul, fniss ;D !

Jag älskar oxå funkior!!! Så kan du sno några åt mig oxå ;) !!!

Ja vi är nog lite för mycket djurvänner för vårt eget bästa... typ... haha ;D !

Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

8 juli 2009 10:08

Kul med bilder.
Hon ser verkligen ut att ha jättekul! :)

Önskar jag oxå kunde virka. Kan inte. :( Virkade en grytlapp i skolan och den hade kjolform när jag var färdig. Iofs är det ju ett antal år sedan jag gick i skolan (typ 10 eller nåt *host*) så jag kan ju ha blivit bättre men nu vet jag ju inte hur man gör så...

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards