anna78

Direktlänk till inlägg 20 juni 2009

Lista

Av Anna L - 20 juni 2009 20:51

Det var ju jätte jätte länge sedan som jag gjorde en lista så nu kommer en :D kunde inte hålla mig när jag såg denna ;-)


Hur gammal är du om fem år? 35 (hu...)
2. Vem var den sista du träffade? Svärmor

3. Hur lång är du? 1.73 (tror jag)

4. Vilken var den senaste film du sett? Taken

5. Vem ringde du senast? Mira

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Spela in halv 8 hos mig - till Mira

7. Vad är dagens planer? Titta på sommarkrysset, äta räkor och sova

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, men visst ett o annat trevligt sms kan nog vara nice.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? oj, kommer inte ihåg men det var nog två veckor sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Brun

12. När vaknade du idag? 09.15

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej

14. Vilken är din favoritplats? Skebo

15. Vilken plats föredrar du minst? tunnelbanor...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, vad svårt

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker

18. Vem fick dig att skratta senast? Magnus

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha, nej jag har massor med vinyl

20. Har du stationär eller bärbar dator? Inget av det, jag lånar alltod Ebbas bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan så klart

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, i tonåren nån gång...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
26. Är du social? Ja det kan man väl kalla det

27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, rusta hemma, HANDLA!

29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? Juice

32. Sover du på någon särskild sida? Ofta höger

33. Kan du spela poker? Kan jag väl

34. Tycker du om att mysa? Love it
35. Är du en beroendemänniska? ja lite
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej

37. Vill du ha barn? Har ju redan två underbara som är ganska stora 
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja tyvärr
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet så klart!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till hemmet

42. Äger du dyra smycken? Nej

43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, är emot droger så mycket man kan vara tror jag.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En räka

45. Vem är den roligaste människan du känner? Sussi, Lena, Helene, Åsa, Sylvia kan inte välja någon av dem.

46. Välj ett ärr på din kropp? På halsen efter ett födelsemärke

47. Vad har du för ringsignal?  Ljudlös

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja små bebiskläder och några klänningar som min mormor sytt

49. Flirtar du mycket? Nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma i soffan

51. Kan du byta olja på bilen? Skulle jag säkert

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Sjöjungfrun av Camilla Läckberg 54. Läser du dagstidningen? ja på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej...!
56. Dansar du i bilen? Ja jag gör nog det haha
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Sommarkrysset

59. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen

60. Vilka personer utmanar du? Inga, man  väljer själv.




 
 
Nettis

Nettis

21 juni 2009 00:32

Ååå va det är roligt att få veta lite mer om sina bloggvänner :) !!!
Minsann... du är tio år yngre än mig, haha!!!

Kram!!!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards