anna78

Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

EMD!!!!!!

Av Anna L - 13 juni 2009 18:50

Eftersom att Ebba hellre ville vara hemma idag (hon är nog lite krasslig fortfarande) så åkte Mira och jag själva till Norrtälje och tittadepå EMD.

Det var så mycket bilar så vi fick stå och köa i 40 minuter innan vi kom intill stan och vi hade en sån tur att vi hittade en ledig ruta precis intill socitetsparken där konserten var, det vart en till ruta ledig precis intill och där ställde jag mig och försökte fylla upp rutan ;-) jag passade den till Miras kompis med familj som var påväg precis efter oss.....det var några griniga gubbar som undrade varför jag inte flyttade på mig när de ville parkera där, stackars Mira gömde sig och tyckte att jag var "fett med pinsam".

Det var sååååå mycket folk och sååååå mycket regn men det var ändå värt det, att få se Miras min när de kom ut på scenen var oslagbart! (ok, jag tyckte också att det var skitbra!)

De sjöng, Baby goodbye, all for one, Jennie let me love you och alone (och en låt till som jag inte vet vad den heter)

Alone är ju så bra!

Lite suddigt, som vanligt ;-)

Efter konserten så fick vi autografer på både en EMD T-shirt och en plansch.

Snygg Erik

Här skriver Erik på Miras T-shirt, när hon kom fram så sa han "Hej sötnos, vilka fina ögon du har" Mira höll på att svimma :D

Nu sitter planschen på hennes väg och T-shirten hänger också på väggen och här bredvid mig sitter en mycket nöjd och trött liten lycklig tjej :D



 
 
susanne

susanne

14 juni 2009 07:34

värsta lyckan då.. det lever hon länge på ..jag blev pirrig i magen jag med bara att höra det! kan tänka hennes drömmar nu, efter den kommentaren! vad roligt,,
du kan prova att få tvätta den där t-shirten nu...ha ha

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Stort och smått

Stort och smått

14 juni 2009 20:31

Vilken lycka för en liten tjej!!! De är ju rätt söta de där pojkarna!

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

15 juni 2009 08:30

Haha, va underbart! Vilken lycka för Mira!
Jag minns själv alla autografer och träffar man har haft! Det lever man länge på! =)

Den häftigaste "träffen" jag har haft, var när syrran och jag träffade Vargtass från Macahan. Det var coolt! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mira

15 juni 2009 14:42

ja det var så coolt:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards