anna78

Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Omdömme

Av Anna L - 10 juni 2009 11:54

Ebba och jag har precis varit i skolan och hämtat hennes böcker mm, och så fick jag Ebbas skriftliga omdömme av fröken, det är tydligen helt nytt i år att alla barn ska få ett skriftligt omdömme.

På Ebbas omdömme stod det att hon uppfyller alla mål för terminen, det var ju bra *stolt mamma*

Jocke kom hem från skolan nyss, de har inget kvar att göra så de fick gå hem efter lunch, han satt sig direkt framför X-boxet och där lär han sitta ;-)

 
 
Nettis

Nettis

10 juni 2009 12:05

Haha, ja annars hade MOSES fått sååå mycket stryk av Hedvig!!! För den katten kan slåss, hua!!!

Va roligt att Ebba fick ett sånt positivt omdömme :) !

Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

10 juni 2009 12:12

Oj, fniss, vi skrev samtidigt :) !
Japp, väderomslag, speciellt till kallare, är rena döden för kroppen. Men som du skrev, så är det ju väldigt bra att vi är tre som hjälps åt :) . Tyvärr finns det bara EN maskin i den tvättstugan... Så det tar ett antal timmar. Men vi hänger bara typ jeans och tjockare tröjor i torkskåpet, och kör handdukar i tumlaren. Resten tar vi med hem och hänger här... *Längtar tills våran tvättstuga blir klar* ;) !

Fast det är ju väldigt trevligt att ha en heldag ihop :) . Då äter vi middag och kvällsmat tillsammans oxå :) .

Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards