anna78

Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Dålig mamma

Av Anna L - 9 juni 2009 19:23

Har haft lite dåligt samvete idag, jag var ju helt säker på att Ebba "filmade" igår när hon sa att hon hade ont i huvudet och kände sig dålig, hon var ju så avundsjuk på Mira som varit sjuk och fått lite uppmärksamhet pga det, trodde att hon sa det bara för att få uppmärksamhet (hon brukar göra det)

Inatt så vakande jag av att Ebba stod vid min säng och grinade och skakade, jag bäddade ner henne igen och hon somnade om och efter bara några minuter så började hon yra.......jag tog febern på henne och hon hade hög feber och var inte alls pigg, stackars Ebba som har en mamma som säger åt henne att sluta larva sig  när hon är påväg att bli sjuk :(

Magnus har vabbat idag, Mira fick också vara hemma för hon har fortfarande ont i örat och Ebba har blivit ompysslad idag i alla fall :D

 
 
Vicki

Vicki

9 juni 2009 20:08

Det är inte lätt att vara mamma i bland. Ibland vet man inte när det är påhitt eller ej. Fast nu blev ju den stackas tjejen ompysslad ändå.

Trevligt med filmtips!!

Ja,hade man varvat ner lite nu innan semestern hade man inte varit så trött sedan. Jag tycker att första veckan på semestern går åt till att varva ner.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Lowa

Lowa

9 juni 2009 20:08

ja, tänk de där händer oss alla någon gång. Jag har också en dramaqueen här hemma som man tyvärr inte tror på sedan när det gäller.

http://www.lova.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

10 juni 2009 07:54

Inte är du någon dålig mamma för det! Hon får ju sin beskärda del av kärlek och ompyssling idag istället!
Kanske lär hon sig något av det här. Att hon inte ska lura dig när hon inte är sjuk, för då tror du inte på henne när det väl är så!

Hoppas att dom båda snart kryar på sig!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

10 juni 2009 09:49

vem har inte gjort så.. du är en supermamma :)

http://supermamman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards