anna78

Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Jobba igen !

Av Anna L - 2 juni 2009 17:10

Jaha, idag var jag tillb. på jobbet igen efter att ha varit hemma fredag och måndag och som vanligt när man varit borta ett tag så var postfacket och mailkorgen proppfulla, man är ju så poppis ;-) hihihi

Kändes ju som måndag morgon imorse, alltså onaturlig trötthet och en stor vilja att vilja ligga kvar i sängen men jag kom upp och kom tom. iväg riktigt tidigt, eftersom att Magnus jobbade hemma så hade jag inga tider att passa på fritids så det var bara att åka direkt till jobbet - skönt!

Har varit på ett riktigt roligt möte idag ang. det nya intranätet på jobbet, det kommer att bli såååå bra och jag är redaktör så jag kommer att ha jätte mycket jobb med det en tid och det är riktigt kul! och framför allt så är det roliga människor som jag kommer att jobba med :D (shit! man kan tro att jag ätit lyckopiller idag va? ;-))

Nu är jag så mätt efter middagen (wook med kyckling och tigerräkor) så jag ligger och fiser i soffan och bara myser och bloggar lite då förstås och så ska jag kika runt bland lite bloggar också och kolla vad som hänt idag :D


 
 
susanne

susanne

2 juni 2009 17:29

lät som en bra dag då..förutom morgon tröttheten då.. men men man är väl aldrig så trött som när klockan ringer?

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

2 juni 2009 20:53

Å, va härligt att höra! De flesta tycker INTE det är kul att jobba! =)

Ja, det var tur att det slutade som det gjorde! Vi jobbar väldigt bra ihop, det var nog räddningen för oss! =)
Jag ska kolla upp med spisen. Tror att försäkringsbolaget kan ta en del!
Annars har jag ju min älskade vedspis som jag gärna lagar mat på. Men i 30-graders värme är det lite hett att stå där! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

2 juni 2009 21:01

Tack! Jag har mina jobbiga dagar också, men vi försöker nog tänka positivt i alla fall! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

2 juni 2009 21:04

Hahaha, jodå visst var det snygga grabbar med, hihi! Det roligaste var nog att en kille i ambulansen var en gammal klasskompis till oss, från högstadiet. Och han var redigt snygg nu, hihi!!!
När dom kom så tänkte jag bara Herre Gud, och jag som inte har sminkat mig!!!!!!!!
Hihihi!!!

Va roligt att du hade en sån trevlig dag på jobbet :) :) !!! Ligga och fisa i soffan kanske oxå är trevligt, hahaha!!!

Ha en fortsatt skön kväll!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

3 juni 2009 11:00

Coola Anna, let the good times roll!! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards