anna78

Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Måndag

Av Anna L - 1 juni 2009 21:00

Det vart en Billys pizza i micron till lunch :D det duger det med.

När jag hämtat Ebba i skolan så badade hon och mira i poolen och jag satt i en solstol bredvid i en timme ungefär och det fläktade såååå skönt så jag kände inte att jag brände mig så nu ser jag ut som en tomat ;-)

När Magnus kom hem å pkte vi och köpte gräsfrön som Magnus ska kasta ut imorgon för sen ska det regna resten av veckan enligt vädret på tv4 så blir det riktigt ruskväder :-( och gräsfrön ska ha det riktigt blött så det blir ju passande.

På torsdag ska vi gå och se Springsteen på Stockholm stadion och som det ser ut så kommer vädret inte att vara det bästa för en utomhuskonsert men det är inget att göra åt.

 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

1 juni 2009 21:58

Låter som att det blev en bra dag, trots sjukan. :-) Bara bra, ju!

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Stort och smått

Stort och smått

1 juni 2009 22:38

Köpte han någon spikmatta?

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Truddelutt

Truddelutt

2 juni 2009 09:17

Just ja, det är ju redan dax för Mr Springsteen. Hoppas det blir uppehåll när konserten är iaf.
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

2 juni 2009 09:36

Ja det ska bli tråkväder :( . Men på en konsert där det är trångt, så kanske det är riktigt skönt med en skur ;) ;) !

Ha en trevlig dag :) !
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

2 juni 2009 11:41

Va kul att gå och kolla på Springsteen!
Han är kung! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards