anna78

Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

Torsdag

Av Anna L - 28 maj 2009 06:40

Idag ska jag skjutsa barnen till  ett ställe som ligger någon mil från skolan (kommer inte på vad det heter just nu), de ska vara där hela dagen med skolan och äta matsäck, spela brännboll och massa andra aktiviteter, sen på em så ska alla förälldrar dit och grilla och ha picknick tillsammans.

Det finns bara ett problem, enligt väderprognosen så ska det ösregna hela dagen idag och där barnen ska vara så finns det ingenstans att gå in :( men förknarna säger att det inte finns något dåligt väder bara dåliga kläder (vilken klyscha va) så det är bara att skicka med galonisar och stövlar fast jag vet att Mira inte kommer att ta på sig det för det är fult säger hon.

Jag pratade md en mamma till en kompis till Mira och vi bestämde att om det regnar på em. så åker vi bara upp och hämtar våra barn och så åker vi hem och picknickar vid köksbordet istället.

Nu måste jag dra upp alla barn ur sängarna!

 
 
Nettis

Nettis

28 maj 2009 10:37

Ja visst fan är det en klyscha!!! Vem vill sitta ute och äta när det regnar... tråååkigt.
Jätte bra idé att åka hem och picknicka i stället ;) !

Ha en trevlig dag!
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

28 maj 2009 11:30

Får hoppas att solen tittar fram lagom tills ni kommer dit.

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

28 maj 2009 16:27

Ugh, hoppas det gick bra!

Vilken underbar parfym!!! :-D Han e bra, Magnus. :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna L - 12 juli 2012 11:32

Sitter hos frissan och Färgar min utväxt (grå) och ska tunna ur massor, skönt! Har haft semester sen i måndags och det har regnat varje dag......så ruttet! Men såklart härligt att vara ledig och slippa vara på jobbet och slippa gå upp tidigt på morgo...

Av Anna L - 19 juni 2012 17:38

Nästan att vi blåser bort tror jag. Den stora dottern är på vift igen och ska sova borta.....det börjar så sakteliga gå upp för mig att vi inte kommer att se henne så mycket den häm sommaren :-( vi duger inte längre, det är bara kompisar som gäller....

Av Anna L - 18 juni 2012 20:25

Shit, jag Vill ha och jag behöver ha semester snart eller nu vore inte fel :-) har precis varit och hämtat Mira på fotbollsträningen och det var flera "semesterfirare" där men jag är inte ett dugg bitter över att jag ska gå upp tidigt i morrn och åka...

Av Anna L - 25 oktober 2011 17:01

Det var en stolt mamma som gick från utvecklingssamtalet i skolan i dag :-) överträffade målen i flera ämnen!!!! mammas flicka ;-) Mira sa att hon tyckte att det var lite för lätt i vissa ämnen och att hon vill ha lite utmaningar i bla matten, på m...

Av Anna L - 24 oktober 2011 17:34

Höstdeppigt......jomenvisst! Nu när man vaknar så är det oftast minusgrader ute :-( ser verkligen inte fram emot snö och hala vägar när man måste ta sig till jobbet på morgonen.   I morgon är det dags igen för utvecklingssamtal för Mira i skola...

Ovido - Quiz & Flashcards